• Auton tuunausta verkossa vuodesta 2004
  • 60 päivän avoin osto
  • Yli 79 000 tyytyväistä asiakasta
ShapeCreated using Figma
TietoaAsikaspalveluKirjautuminen

Näytä ostoskori

Tuotteet 0
Kokonaissumma
0 €
Kassalle

SC Styling AB - Asiakaspalvelu ja tuki

Yhteystiedot SC Styling

Puhelin: +4618-14 93 00 Arkipäivät 9-12 & 13-16
Sähköposti: info@scstyling.com Vastaus 24h sisällä (arkipäivät)

Palautus/reklamaatiot & sponsorointi

Koskeeko sinun asiasi palautusta, reklamaatiota tai sponsorointia? Täytä oikea lomake varmistaaksesi nopean käsittelyn.

Palautus/reklamaatio Sponsorointi

Tavalliset kysymykset & ja vastaukset

Toimitamme päivittäin tavaroita Ruotsissa ja Pohjoismaissa. Yritämme parhaamme että saat tuotteesi niin nopeasti kun mahdollista! Varastossa olevia tuotteita toimitetaan 1-5 päivän aikana Tilaustuotteissa on toimitusaika 2-3 viikkoa. Jokaisen tuotteen kohdalla näkyy miten nopeasti se voidaan toimittaa. Otamme aina yhteyden tilaustuotteiden tilajaan ja annamme alustavan toimituspäivämäärän.

Kaikki laskutus yksityishenkilöille tapahtuu yhdessä yhteistyössä Klarnan kanssa. Me SC Stylingillä emme voi vaikuttaa luottokelpoisuus arviontiin.

Jos sinulla laskuihin koskevia kysymyksiä tai muita mietteitä voit soittaa Klarnalle 09 - 425 99 771

Voit myös valita muita maksutapoja esim. luottokortti.

Tilaukset toimitetaan Postnordilla. Se tarkoittaa että tavara menee Postnordin edustajille. Ne voivat olla matkahuolto toimipisteitä tai lähikauppoja kotipaikka kunnallasi.

Kun tavara on saapunut postiasiamiehelle niin asiakkaalle lähtee tekstiviesti.Sen takia on tärkeä että jätät mobiili puhelin numerosi tilauksen yhteydessä. Sen jälkee voit hakea tavaran asiamieheltä.

Normaalisti rahti on 59kr pienemille tavaroille. Rahtikustannus sinun tilaukselle näkyy kassalla.

Meillä on yksi Ruotsin suurimmista varastoista stylingosia ja varaosia henkilöautoihin. Meidän valikoimaan kuuluu myös tuotteita joita löytyy meidän toimittajilta sekä tuotteita joita valmistetaan tilauksesta. Jokaisen tuotteen alta löytyy tietoa miten pitkä toimitusaika jokaisella tuotteella. Olet myös tervetullut ottamaan yhteyttä jos haluat tarkemman tiedon toimitusajasta.

Kun olet tehnyt tilauksen saat tilausvahvistuksen siihen sähköposti osoitteeseen minkä annoit tilatessa. Saat myös tiedon sähköpostiin kun paketti lähetetään. Viestissä löytyy seurantanumero (kollinumero) sekä linkki josta voit katsoa missä paketti sijaitsee. Huom! muista katso roskaposti puolelta jos et ole saanut sähköpostia.

Lähetämme kaikki meidän paketit Postnordilla. He lähettävät sähköpostin annettuun osoitteeseen joka on annettu tilauksen yhteydessä. Viestissä löytyy seuranta numero (kollinumero) sekä linkki joka näyttää misä pakettisi on.

Jos et ole saanut sähköpostia niin tutki roskaposti puolta. Jos olet antanut väärän sähköpostin tai et ole saanut viestiä niin ota yhteyttä niin etsitään oikea.

Kun ostat meiltä SC Stylingiltä saat tekstiviestin mobiiliin paperiversion tilalle. Tämä toimittaa paketin päivän aikaisemmin!

Jos et käytä Voit vaihtaa tai palauttaa kaikki tavarat 60 päivää ostopäivämäärästä jos ne ovat uutta vastaavia ja alkuperäispakkauksissa. Valitettavasti emme voi ottaa vastaan elektroniikka tuotteita kuten ilmamassa mittareita tai ohjausbokseja.

Jos käytät meidän palautuslomaketta niin maksat oikean rahtikustannuksen mutta meidän alennuksella tulee halvemmaksi, kun lähetät omalla rahtikirjalla. Täytä tähän lomakkeeseen jotta saat palautuslomakkeen.

Jos et käytä meidän paluulomaketta niin se on lähetettävä yrityspakettina suoraan tänne:
Scandinavian Car Styling AB
Libro ringväg 29A
752 28 Uppsala

Huom! Laita tarkasti nimen, tilausnumeron, osoitteen ja puhelinnumeron. Laita myös kuitti ja täydellinen tilinumero (Iban ja Bic) kun palautat tavaran meille.

Kun palautat tvaran meille niin suosittelemme että menette Klarnan sivulle ja laitatte laskun odotukseen. Kun olemme saaneet tavaran niin me aktivoidaan se rahdeilla vai maksuilla, tai sitten koko summa maksetaan takaisin riippuen syystä miksi plautettu. HUOM!

Jos haluat perua niin soita meidän asiakaspalveluun +4618-149300 tai laita sähköpostia order@scstyling.com.

Jos tuotteesi on jo lähetetty niin ei voi perua. Silloin pitää palautus tehdä ja laskutamme rahdeista.

Kun otat vastaan paketin on tärkeää että tarkistat sen kunnon. Jos paketin kuoret ovat rikki niin ilmoita siitä asiamiehelle tai kuljettajalle joka toi paketin. Ilmoitus pitää tulla 7 päivän sisällä siitä kun paketti toimitettu. HUOM! Tärkeää että teet oikean ilmoituksen. Koeta saada vahvistus siitä että tuote on rikkoutunut. Huom että SC Styling ei voi korvata sinulle vaurioista jos et seuraa Postnordin sääntöjä vauriotuneitten tavaroitten osilta.

SC Styling tarkistaa joka lähetyksen ennen kun se lähetetään sinulle. Onko tuote siitä huolimatta vaurioitunut tai väärintoimitettu kun se tulee niin hoidamme asian. Jos SC Styling toteaa että tuote on väärintoimitettu tai vaurioutunut niin se vaihdetaan.

SC Styling tarkistaa joka lähetyksen ennen kun se lähetetään sinulle. Onko tuote siitä huolimatta vaurioitunut tai väärintoimitettu kun se tulee niin hoidamme asian. Jos SC Styling toteaa että tuote on väärintoimitettu tai vaurioutunut niin se vaihdetaan.

Jos olet saanut sen tuotteen jonka tilasit mutta huomaat että se ei sovi. Ota yhteyttä +4618-149300 tai info@scstyling.com niin voimme keskustella miten saat tuotteen joka sopii.

Tarkista aina! Ennenkuin asennat varaosia tarkista että osa sopii. Emme vastaa jatko vauriosta jos asennettu vääriä tai väärintoimitettuja tuotteita. Mahdollinen korvaus väärille tai väärintoimitetuille tuotteille on rajattu tuotteen ostohinnalla.

Me vastaamme kuljetuksesta, mitä tarkoittaa että jos tuote vaurioituu tai häviää kuljetuksessa meidän varastosta sinulle. Sinä vastaat kuljetuksesta jos olet järjestänyt palautuksen meille.

Jos et halua pakettia minkä olet tilannut sinun pitää paketti lunastaa ja sitten palauttaa sen suoraan meille. Jos et lunasta pakettia niin joudumme laskuttaa 2x nykyistä rahtihintaa +295 SEK hallintokustannuksia.

Jos tuote viivästyy ilmoitamme sinulle sähköpostilla tai tekstiviestillä. Asiakkaana sinulla on oikeus perua tilaus jos toimitus viivästyy. Teemme kaikkemme että saadaan tilauksen toimitettua. Voi tulla tilanteita jossa me emme pysty toimittamaan tilauksen koska toimittaja ei täytä meidän vaatimuksia. Pidämme oikeuden vetäytymään korvauksesta asiakkaalle kun kyseessä toimitusviivytykset.

Kaikki laskutus yksityishenkilöille toimii yhteistyössä Klarnan kanssa.

Onko sinulla laskutukseen koskeavaa kysymystä tai mietteitä siitä niin voit soittaa 09 - 425 99 771

Voit myös valita muita maksutapoja esim. luottokortti.

Uutuuskirje

Älä menetä mahdollisuutta tekemään huippukaupat!

Yhteistyökumppanit

JR Wheels
Rieger Tuning
H&R
ABS Wheels
BSR
Sparco
VectorCreated using FigmaKatso enemmän meidän tavaramerkkejäVectorCreated using Figma

Ota meihin yhteyttä

Asikaspalvelu

Asiakaspalvelu & kauppa

Puhelin:

Maanantai-perjantai 09-16

Ruokatunti 12-13

Myymälä: 13-16

Löydä meidät

Libro ringväg 29A

752 28, UPPSALA

Seuraa meitä

© Scandinavian Car Styling AB