• Auton tuunausta verkossa vuodesta 2004
  • 60 päivän avoin osto
  • Yli 100 000 tyytyväistä asiakasta
ShapeCreated using Figma

Näytä ostoskori

Tuotteet 0
Kokonaissumma
0 €
Kassalle

SC Styling AB - Asiakaspalvelu ja tuki

Jos käytät Gmailia etkä ole vielä saanut tilausvahvistusta, katso roskaposti- tai mainoskansiostasi. Pyrimme löytämään ratkaisun tähän.

Yhteystiedot SC Styling

Puhelin (Arkipäivät 9-12)
+4618-14 93 00

Sähköposti
info@scstyling.com

Palautus/reklamaatiot & sponsorointi

Koskeeko sinun asiasi palautusta, reklamaatiota tai sponsorointia? Täytä oikea lomake varmistaaksesi nopean käsittelyn.

Palautus/reklamaatio
Sponsorointi

Pienellä tekstillä

Ostoehdot
Tietosuojakäytäntö
Maksuvaihtoehdot

Tavalliset kysymykset ja vastaukset

Kuinka nopeasti tavarat toimitetaan?

Toimitamme päivittäin tavaroita Ruotsissa ja Pohjoismaissa. Yritämme parhaamme että saat tuotteesi niin nopeasti kun mahdollista! Varastossa olevia tuotteita toimitetaan 1-5 päivän aikana Tilaustuotteissa on toimitusaika 2-3 viikkoa. Jokaisen tuotteen kohdalla näkyy miten nopeasti se voidaan toimittaa. Otamme aina yhteyden tilaustuotteiden tilajaan ja annamme alustavan toimituspäivämäärän.

Minua ei hyväksytä laskun tai osamaksun maksajaksi. Miksi?

Kaikki laskutus yksityishenkilöille tapahtuu yhdessä yhteistyössä Klarnan kanssa. Me SC Stylingillä emme voi vaikuttaa luottokelpoisuus arviontiin.

Jos sinulla laskuihin koskevia kysymyksiä tai muita mietteitä voit soittaa Klarnalle 09 - 425 99 771

Voit myös valita muita maksutapoja esim. luottokortti.

Mihin pakettini toimitetaan?

Tilaukset toimitetaan Bringilla. Se tarkoittaa että tavara menee Bringin edustajille. Ne voivat olla matkahuolto toimipisteitä tai lähikauppoja kotipaikka kunnallasi.

Kun tavara on saapunut postiasiamiehelle niin asiakkaalle lähtee tekstiviesti.Sen takia on tärkeä että jätät mobiili puhelin numerosi tilauksen yhteydessä. Sen jälkee voit hakea tavaran asiamieheltä.

Mitä rahti maksaa?

Normaalisti rahti on €7 pienemille tavaroille. Rahtikustannus sinun tilaukselle näkyy kassalla.

Miten maksetaan?

Tarjoamme monta joustavaa maksutapa vaihtoehtoja. Jotta meillä olisi helppoa tehdä ostoksia!

  • Osamaksu
  • Lasku 14 päivää
  • Korttimaksu

Lue lisää meidän maksuvaihtoehdoista klikkaamalla tästä

Löytyykö kaikki tavarat varastosta?

Meillä on yksi Ruotsin suurimmista varastoista stylingosia ja varaosia henkilöautoihin. Meidän valikoimaan kuuluu myös tuotteita joita löytyy meidän toimittajilta sekä tuotteita joita valmistetaan tilauksesta. Jokaisen tuotteen alta löytyy tietoa miten pitkä toimitusaika jokaisella tuotteella. Olet myös tervetullut ottamaan yhteyttä jos haluat tarkemman tiedon toimitusajasta.

Miten tiedän että tilaus on hyväksytyksi?

Kun olet tehnyt tilauksen saat tilausvahvistuksen siihen sähköposti osoitteeseen minkä annoit tilatessa. Saat myös tiedon sähköpostiin kun paketti lähetetään. Viestissä löytyy seurantanumero (kollinumero) sekä linkki josta voit katsoa missä paketti sijaitsee. Huom! muista katso roskaposti puolelta jos et ole saanut sähköpostia.

Missä on minun pakettini. Miten voin seurata pakettia?

Lähetämme kaikki meidän paketit Bringilla. He lähettävät sähköpostin annettuun osoitteeseen joka on annettu tilauksen yhteydessä. Viestissä löytyy seuranta numero (kollinumero) sekä linkki joka näyttää misä pakettisi on.

Jos et ole saanut sähköpostia niin tutki roskaposti puolta. Jos olet antanut väärän sähköpostin tai et ole saanut viestiä niin ota yhteyttä niin etsitään oikea.

Minä en ole saanut tekstiviestiä?

Kun ostat meiltä SC Stylingiltä saat tekstiviestin mobiiliin paperiversion tilalle. Tämä toimittaa paketin päivän aikaisemmin!

Haluan vaihtaa tai palauttaa tavaran. Miten toimin?

Jos et käytä Voit vaihtaa tai palauttaa kaikki tavarat 60 päivää ostopäivämäärästä jos ne ovat uutta vastaavia ja alkuperäispakkauksissa. Valitettavasti emme voi ottaa vastaan elektroniikka tuotteita kuten ilmamassa mittareita tai ohjausbokseja.

Jos käytät meidän palautuslomaketta niin maksat oikean rahtikustannuksen mutta meidän alennuksella tulee halvemmaksi, kun lähetät omalla rahtikirjalla. Täytä tähän lomakkeeseen jotta saat palautuslomakkeen.

Jos et käytä meidän paluulomaketta niin se on lähetettävä yrityspakettina suoraan tänne:
Scandinavian Car Styling AB
Libro ringväg 29A
752 28 Uppsala, Sverige

Huom! Laita tarkasti nimen, tilausnumeron, osoitteen ja puhelinnumeron. Laita myös kuitti ja täydellinen tilinumero (Iban ja Bic) kun palautat tavaran meille.

Kun palautat tvaran meille niin suosittelemme että menette Klarnan sivulle ja laitatte laskun odotukseen. Kun olemme saaneet tavaran niin me aktivoidaan se rahdeilla vai maksuilla, tai sitten koko summa maksetaan takaisin riippuen syystä miksi plautettu. HUOM!

Voinko perua tilauksen?

Jos haluat perua niin soita meidän asiakaspalveluun +4618-149300 tai laita sähköpostia info@scstyling.com.

Jos tuotteesi on jo lähetetty niin ei voi perua. Silloin pitää palautus tehdä ja laskutamme rahdeista.

Tuotteeni oli vaurioitunut kun sain sen. Mitä teen nyt?

Kun otat vastaan paketin on tärkeää että tarkistat sen kunnon. Jos paketin kuoret ovat rikki niin ilmoita siitä asiamiehelle tai kuljettajalle joka toi paketin. Ilmoitus pitää tulla 7 päivän sisällä siitä kun paketti toimitettu. HUOM! Tärkeää että teet oikean ilmoituksen. Koeta saada vahvistus siitä että tuote on rikkoutunut. Huom että SC Styling ei voi korvata sinulle vaurioista jos et seuraa Bringin sääntöjä vauriotuneitten tavaroitten osilta.

SC Styling tarkistaa joka lähetyksen ennen kun se lähetetään sinulle. Onko tuote siitä huolimatta vaurioitunut tai väärintoimitettu kun se tulee niin hoidamme asian. Jos SC Styling toteaa että tuote on väärintoimitettu tai vaurioutunut niin se vaihdetaan.

Minä sain väärän tuotteen. Mitä teen nyt?

SC Styling tarkistaa joka lähetyksen ennen kun se lähetetään sinulle. Onko tuote siitä huolimatta vaurioitunut tai väärintoimitettu kun se tulee niin hoidamme asian. Jos SC Styling toteaa että tuote on väärintoimitettu tai vaurioutunut niin se vaihdetaan.

Jos olet saanut sen tuotteen jonka tilasit mutta huomaat että se ei sovi. Ota yhteyttä +4618-149300 tai info@scstyling.com niin voimme keskustella miten saat tuotteen joka sopii.

Tarkista aina! Ennenkuin asennat varaosia tarkista että osa sopii. Emme vastaa jatko vauriosta jos asennettu vääriä tai väärintoimitettuja tuotteita. Mahdollinen korvaus väärille tai väärintoimitetuille tuotteille on rajattu tuotteen ostohinnalla.

Mitä tapahtuu jos paketti särkyy tai häviää kuljetuksen aikana?

Me vastaamme kuljetuksesta, mitä tarkoittaa että jos tuote vaurioituu tai häviää kuljetuksessa meidän varastosta sinulle. Sinä vastaat kuljetuksesta jos olet järjestänyt palautuksen meille.

Mitä tapahtuu jos en lunasta pakettia minkä olen tilannut?

Jos et halua pakettia minkä olet tilannut sinun pitää paketti lunastaa ja sitten palauttaa sen suoraan meille. Jos et lunasta pakettia niin joudumme laskuttaa 795 SEK hallintokustannuksia.

Mitä tapahtuu jos tuote viivästyy?

Jos tuote viivästyy ilmoitamme sinulle sähköpostilla tai tekstiviestillä. Asiakkaana sinulla on oikeus perua tilaus jos toimitus viivästyy. Teemme kaikkemme että saadaan tilauksen toimitettua. Voi tulla tilanteita jossa me emme pysty toimittamaan tilauksen koska toimittaja ei täytä meidän vaatimuksia. Pidämme oikeuden vetäytymään korvauksesta asiakkaalle kun kyseessä toimitusviivytykset.

Minulla on kysyttävää laskusta tai osamaksulaskusta.

Kaikki laskutus yksityishenkilöille toimii yhteistyössä Klarnan kanssa.

Onko sinulla laskutukseen koskeavaa kysymystä tai mietteitä siitä niin voit soittaa 09 - 425 99 771

Voit myös valita muita maksutapoja esim. luottokortti.

Me, jotka työskentelemme SC

Jennie
Asiakaspalvelu
Linda
Asiakaspalvelu
Alva
Asiakaspalvelu
Michelle
Asiakaspalvelu / Varasto
Lucas
Varasto
Josefin
Varasto
Daniel
Varasto
Philip
Renkaat & vanteet
Christian
Renkaat & vanteet
Ellen
Lajitelma
Alexander
Web & Lajitelma
Rabbi
Lajitelma
Dennis
Web & Lajitelma
Daniel
Markkinointi
Johan
Ostaminen
Torbjörn
Ostaminen
Karl
Toimitusjohtaja

Uutuuskirje

Älä menetä mahdollisuutta tekemään huippukaupat!

Yhteistyökumppanit

Ota meihin yhteyttä

Asiakaspalvelu

Asiakaspalvelu & kauppa

Puhelin: Maanantai-perjantai, 09-12

Myymälä: Wed-fri, 13-16

Ruokatunti: 12-13

Löydä meidät

Libro ringväg 29A

752 28, UPPSALA

Seuraa meitä

Ylpeät ystävät

© Scandinavian Car Styling AB (556669-1605)